Jak wybrać odpowiedni słowa kluczowe?

Wybór odpowiednich słów kluczowych to podstawowa kwestia zarówno przy kampanii Google AdWords‎, jaki i pozycjonowaniu organicznym.

Czym są słowa kluczowe?

Słowa kluczowe (frazy) to nic innego jak wyrażenia wpisywane do wyszukiwarki internetowej. Najczęściej słowami kluczowymi są nazwy produktów lub usług.

Lokalnie, czy globalnie?

Lokalne firmy takie np. jak zakład fryzjerski, świadczące oferowane przez siebie usługi na konkretnym obszarze powinny do wybranych przez siebie słów kluczowych dodać nazwę miejscowości, w przywołanym przykładzie będzie to np. „fryzjer nowy sącz”. Takie rozwiązanie przyniesie równie dobre efekty jak w przypadku fraz ogólnopolskich a oznacza znacznie mniejsze koszty, zarówno w kampanii Google AdWords‎, jaki i pozycjonowaniu organicznym.

Jak sprawdzić popularność słów kluczowych?

Aby sprawdzić czy wybrane przez nas słowa kluczowe są odpowiednie najlepiej skorzystać z Planera słów kluczowych, jest to darmowe narzędzie oferowane przez wyszukiwarkę Google, dostępne pod adres: https://adwords.google.pl/KeywordPlanner. Planer słów kluczowych pozwoli ustalić jak często wybrane przez nas słowa kluczowe są wpisywane do wyszukiwarki.